Droga zamówienia transportu medycznego

ETAPY ZAMAWIANIA TRANSPORTU MEDYCZNEGO

  1. Pierwszym krokiem jest kontakt z naszym konsultantem telefonicznie  lub drogą mailową. Konsultant spróbuje pozyskać wszystkie najważniejsze informacje np. stan zdrowia, choroby, zalecenia lekarskie, itp. potrzebne do przygotowania dla Państwa oferty. W celu przygotowania wstępnej oferty przygotuj odpowiedzi na pytania.
  2. Jeśli stan zdrowia pacjenta jest poważny lub nie mają Państwo kompletnych informacji na ten temat nasz konsultant prześle raport medyczny, który powinien zostać wypełniony przez lekarza prowadzącego i przesłany drogą mailową lub faxem. Raport pozwoli na określenie potrzebnej załogi i sprzętu wymaganego do wykonania transporty medycznego.
  3. Po otrzymaniu wszystkich informacji nasz konsultant przedstawi Państwu kompleksową ofertę, która obejmuje koszty transportu medycznego z łóżka do łóżka wraz z pełną asystą medyczną – dostosowany do stanu zdrowia pacjenta i zaleceń lekarza prowadzącego skład załogi. Rezerwacja transportu następuje w momencie otrzymania przez nas podpisanej umowy i przelewu zadatku za transport sanitarny.
  4. Jeśli zaakceptują Państwo koszty, umowa transportu sanitarnego zostaje przesłana drogą elektroniczną w celu akceptacji i podpisania przez Państwa.